Måndag

Imorse var det som vanligt dags för skola för Åkermarks barnen, ingen semester här inte:) Jag kom iväg på en promenad med Kim och Marilyn och det var kallt även i morse. Nästa gång hoppas vi på att få med oss Martina. När alla ätit frukost och kommit iordning så blev den en sväng till Wiregrass. Anders, Lukas och William gav upp efter lunch och åkte hem, medans jag o Martina stannade kvar. På vägen hem plockade vi upp Ida vid skolan och skjutsade henne till dansen. Väl hemma så kunde vi sätta oss till dukat bord, då Anders fixat middagen, härligt!

Lunchdags på Cosi


Kaffe o glass innan vi åkte hem


Kommentarer
Postat av: syster malin

Snygga glasögon Martina!

2009-10-20 @ 05:29:21
Postat av: Toja

Ja verkligen - skitsnygga :).

Kram

2009-10-20 @ 09:26:42
Postat av: Martina

Tack tjejer! Ja jag är supernöjd o de är så bekväma.

Idag är det lite varmare här enl Carina. Själv har jag precis vaknat kl är 07.20 så jag har inte varit ute ännu ha ha ha ha.

Kram på er alla o ha det så bra.

2009-10-20 @ 13:23:14
Postat av: Klara

mkt Snygga!!!

2009-10-20 @ 15:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0