Lördag

Idag kom de som äger huset vi bor i förbi och hälsade på. De bor i New York, men är här i Tampa lite då och då, för de har släkt här. Idag skulle de titta till altanen, för stenarna sjunker och det är ojämnt, så nu ska det göras om. Det här problemet har varit från början, och de som gjorde iordning poolen och la stenen runt om har försökt göra om det tidigare, men inte lyckats. Så nu har de legat i tvist med det företaget, men kommer inte vidare, så nu anlitar de någon annan istället.
Annars har dagen varit lugn och skön. Jag har läst bok och slappat i solsängen, underbart. Fredrik ringde hem och berättade att han inte kommer hem förräns imorgon, trist! Han och Bob åker bil imorgonbitti , och det tar ca 9h att köra från Atlanta, tur att han har sällskap allafall.
Ikväll har vi varit och tittat på Filles highschool match. De vann med 7-1 mot Wiregrass, kunde ha blivit tvåsiffrigt med.
Nu har jag precis kollat på "Män som hatar kvinnor" igen, jäklar va bra den är! Kan nog tänka mig att se den ytterligare en gång till, ihop med Fredrik.


Fick med mig tjejerna till hockeyn!





Kommentarer
Postat av: Martina

Hello my lovely friend!

Jaaaaa visst är filmen bra! man kan absolut se den fler gånger.

GRATTIS Fllie till vinst. Härligt!

Vi har full storm här men killarna är ute o spelar fotboll o märker nog inte av det så mycket. Själv sitter jag med mysbyxorna på o bara längtar tills vi kommer till er. TJOHO o självklart längtar alla o inte bara jag.

Vi får väl börja fixa i trädgården inför höst/vinter vädret.

Annars blir det bara till att ta det lugnt o mysa i höstrusket.

Puss o kram o ha en härlig Söndag

2009-10-04 @ 11:55:56
Postat av: syster malin

Jag kan oxå tänka mig att se den igen, jättebra!

Äntligen börjar det lugna ner sig med "händelser" här, torsdags var vi ju i Ullared o jag fick lite nytt inhandlat:), i fredags var jag på Ladies Night o det var jättekul, vi hade en loge högst upp, men vi hade ju velat vara på golvet längst fram;), sen drog vi till harrys o dansade, skitkul o skitbra musik på dansgolvet där nere! Magnus Bäcklund uppträdde oxå! Igår var det fotbollsavslutning, barn mot föräldrar, barnen vann:) Martin har målat färdigt vardagsrummet och det blev kanonbra!!! Nu behövs bara lite nya gardiner o lite fix..:) Idag har vi grejat massor o nu ska vi äta, sen är jag sugen på en promenad eller cykeltur kanske, jättefint väder! Kraam!

2009-10-04 @ 14:18:38
Postat av: Karin Landberg-Karlsson

Hej

jag har också sett filmen och tycker att den är rikitgt bra.

Har en tid kollat in din blogg. Vilket roligt och händelserikt liv ni verkar leva. Hoppas att ni har det bra. Kram Karin Landberg-Karlsson

2009-10-04 @ 20:10:57
Postat av: Carina

Karin!! Hej va kul att höra från dig! Allt är toppen här, hoppas ni oxå har det bra,

Kram

2009-10-05 @ 02:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0