Hockey Lördag

Här kommer resultaten från dagens matcher. Filip spelade första matchen och vann med 8-2. Sen spelade Olle och förlorade med 6-4 och 13-1. Filips andra match för dagen slutade oavgjort 2-2. Har glömt att berätta att Filip blev vald till lagkapten i veckan!  Sverige förlorade fotbollsmatchen mot Danmark, den såg vi inte. Men dagen avslutades ändå med vinst då Lightning slog Carolina med 5-2.
Emellan alla dessa matcher så hann jag med en sväng till Wiregrass med Ida, Vendela, Mia, Alex och Alva. Vi käkade sushi till lunch, supergott!
Klockan är strax 22,30 och Freddan o jag är så trötta så vi ska lägga oss nu. Imorgon har Filip match 09,20 så det blir en tidig morgon igen. Nu ska jag kolla till killarna innan jag somnar, Filip har Sean och Julian här. Ida sover hos Vendela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0