Härliga Fredag!

Har äntligen varit hos frissan igen! Kände mig som en äldre tant när jag gick därifrån med håret fönat och fint:) Men det blir nog bra tillslut.
Freddan kom hem från Chicago, och det blev middag på Ruby Tuesday med fam Nordberg, mycket trevligt! De följde med hem på en "efter maten drink" och har precis åkt hem nu. Imorgon är det dags för hockey igen. Jag åker till Brandon med Filip och Julian, och Freddan åker till Orlando med Olle.


Ida och Vendela tar ett kvällsdopp och Alva spexar vid sidan om

Kommentarer
Postat av: syster malin

Jaa, dom har dundergrejer hos frissan som får upp volymen:)Jag måste verkligen beställa en ny tid, ser för taskig ut nu! Nu sitter vi o tittar på fotbollen, Malin, Edie o Leon är här. Efter fotbollen blir det film för Malin o mig, Two Lovers, en redig tjejdänga!!:) Kraam!

2009-10-10 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0