Fredag

När klockan var 10,00 så var jag helt ensam här hemma. Så tyst och tomt det blev:( 
Här sitter de redo att åka mot flygplatsen......


Jag har ägnat dagen åt tvätt och åter tvätt. Har även hunnit med att titta på "Mammas Pojkar" och Greys Anatomy som jag missade igår. En lugn och skön dag här hemma med andra ord.
Nu har vi precis kommit hem från Beef o Bradys där vi käkat middag ihop med fam Nordberg och Stefan (Amy fick stanna hemma med sjuk Alex o Anna) och fam Nyberg. En jättetrevlig kväll med nya bekantskaper! Fam Nyberg har varit här en vecka nu och funderar på att flytta hit, fast inte på heltid, eller de vet väl inte riktigt om jag förstod saken rätt:)

Ida och Alicia


Alva och Antonia


Mia, Alexandra, Tommy, Freddan, Stefan och Olofs ryggtavla......


Fredrik har satt på en film nu, men jag ska nog sova. Imorgon är det Halloween och vi ska börja dagen med hockeymatch för Filip, JR Bulls. Han spelar även match på kvällen med sitt highschool lag. Vi blev allihopa hembjudna till Nordbergs på Halloweenfest imorgon, kul!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Förstår att det blir tyst o tomt. Kul med Halloweenfest:) Vi ska till Nina o Thornie ikväll, men innan dess ska jag röja i utrymmet under trappen, det går inte att ta sig in där...varför gör man så? Ha det så trevligt på partyt ikväll, kraam!

2009-10-31 @ 09:28:15
Postat av: Martina

Nu ligger ni o sover gott på kuddarna. Själv håller jag på att packa upp ALLT för att inte somna. Resan gick jättebra o barnen sov väl 5-6 timmar iallafall. Själv sov jag inte så mycket i en stöt utan vaknade o somnade men men bättre än inget. Anders är o handlar hoppas att han köper ved så vi kan elda, för här är sååååå kallt.

Härligt att läsa att nya familjen var trevliga o ha en underbar helg nu med alla era partyn TJOHO vad kul.

HEJA Fille hoppas att ni vinner idag. ( Jag känner på mig att det blir en rejäl vinst. )

Vi saknar er redan. Pussar o kramar Martina o co

2009-10-31 @ 11:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0