Första oktober

Ännu en helt underbar dag! Skippade promenaden imorse, för varken Kim eller Marilyn kunde gå, så det blev en slapparmorgon. Mötte upp Kim och Shiraz vid lunchtid på Tijuana Flats, en tex-mex restaurang, med supergod mat. Sen fick jag skynda hem och möta upp Olle som kom från skolan.
Imorgon är det dags för filmkväll hos mig, vi ska äntligen få se "Män som hatar kvinnor". Det blir Mia, Miriam, Helena och Malin som kommer. Har ännu inte fått till kopplingen med datorn till tv:n, men ännu bättre så lyckades jag göra våran dvd-spelare regionsfri, efter tips från Stefan, tack så mycket! Kände mig riktigt teknisk för ett ögonblick när jag äntligen lyckades med nåt:)
Nu är det dags för  Grey´s Anatomy , och imorgon är det fredag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0