Filmkväll!

"Män som hatar kvinnor" Oj vad filmen var bra!!! Tror jag allafall....somnade ju som vanligt! Mia fick lämna kvar filmen så jag kan titta en gång till ihop med Fredrik som kommer hem imorgon kväll. Vi har haft en jättetrevlig kväll med god mat och gott vin, och filmen satte vi på alldeles för sent:) Barnen har vi inte sett röken av, så de har nog haft kul de med. Filip kom hem från sin hockeymatch, och de förlorade tyvärr. Det var highschool match och jag är osäker på resultatet, tror det blev 4-6.
Nu är det hög tid att sova, klockan är redan 02,00!










Kommentarer
Postat av: Tommy

hallo! Håller med om filmen, den var kanon. Till o med jag höll mig vaken hela filmen.Hälsa alla så ses vi snart på skypen.

2009-10-03 @ 16:33:48
Postat av: Anonym

Ha ha ha, somnade du till Män som hatar kvinnor. Inte illa. Men det är klart - efter en lång och hård arbetsvecka är det svårt att hålla sig vaken :). Tur att det går att se om igen, hi hi. Vi kollar på nostaligfilm - Ghost. Men jag börjar få lite grus i ögonen så jag gjorde mig ett litet ärende till datorn. Mange sussar gott i soffan. Ibland är det verkligen svårt att hålla sig vaken. Imorgon ska vi ta en tur till Linköping och förhoppningsvis få lite inhandlat. Uppfräshning står på schemat.

Kram

2009-10-03 @ 23:48:26
Postat av: Toja

Det här inlägget skrev jag lördag natt - och det dök upp idag - utan namn..... Mystiskt. Men det var jag som skrev i alla fall :).

2009-10-05 @ 11:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0