Torsdag

Idag fick Ida stanna hemma från skolan igen, då hon kände sig hängig. Lite feber tror jag hon haft, men imorgon hoppas vi på att hon kan gå igen.
Åsa och jag tog en sväng till Wiregrass, för sist Åsa var här, i augusti förra året så fanns det inte. Givetvis blev det lite shopping och Hollister fyndade vi mest på.
Nu är klockan strax 22,30 och barnen, Åsa och jag är redo för sängen. Freddan, Tobbe och Tomas är ute o käkar, men vi är för trötta för att vänta på att de ska komma hem. I morgon är det Åsa och jag som ska på galej. Vi ska till The Venue i St Petes (nattklubb) tillsammans med de andra svenska tjejerna. Jag har inte varit "ute" här en enda gång, så det ska bli kul!
Ha en underbar helg allesammans!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Va rooligt o gå ut!!! Jag ser fram mot helgens fest i parken:) Igår var jag hos frissan o färgade håret rött..o brunt..eller brunrött..hihi, nån blandning med andra ord. Det blev nog bra men det är ovant! Ha det så kul ikväll, kraam!

2009-11-06 @ 05:36:13
Postat av: Carina

Då måste vi höras på skypen så jag får se din nya färg!

2009-11-06 @ 14:32:12
Postat av: Jonas

Hollister är bra...shoppa inte upp allt bara, spara lite till mig!!!

2009-11-06 @ 16:00:47
Postat av: Martina

Vad kul att gå ut o PARTA med tjejerna.

Och Hollister är så bra!

Nu ska jag tända brasan o massor av levande ljus för att sedan duka.

I kväll blir det Tackos. Igår tog Lukas sin spruta o fick jätte ont i armen direkt o idag när han skulle ta på sig fick jag hjälpa honom.

Men när jag hämtade honom på skolan kändes det bättre o han hade varit med på gympan utan problem.

Hoppas att Ida mår bra.

Kram kram o ha ni oxå en underbar helg

2009-11-06 @ 17:07:26
Postat av: Marie

Hej! Va kul o gå ut o kolla nattlivet i Tampa! Hoppas kameran var med för vi vill se bilder!!! Nu ska vi på kalas hos Alfred, som fyller 4 år på måndag!!!

Ha de gött!

Kramar

2009-11-07 @ 13:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0