Tisdag

Idag har jag satt upp alla adventsstjärnor och ljusstakar! Kom faktiskt i julstämning då jag spelade "Absolute Christmas" skivan som jag alltid gör när jag julpyntar. Tjejerna bakade cocostoppar, drack glögg och åt pepparkakor. Idag har det varit mulet o grått och det passade ju perfekt!
Nu väntar jag på att Filip ska komma hem. Klockan är 00,30 och han är med hockeykillarna från highschool laget. Ikväll har de spelat match och de vann med 8-4. Jag missade matchen för vi var hembjudna till fam Nyberg på middag ikväll, så Freddan fick komma lite senare, efter hockeyn. På fredag åker Nybergs till Washington och New York och sedan hem till Sverige igen. Vi hoppas att de kommer tillbaka i februari!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det där med mulet och grått känner vi igen! När ska väl vintervädret anlända? Hoppas på någon dag innan ni kommer, i alla fall!

Här borras det och sågas och bankas dagarna i ända! Drar till Falun i helgen så att vi kan få trappan slipad utan att får en kollektiv astmaatack!

Kraaamar på er allihopa

2009-11-25 @ 11:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0