Tisdag kväll

Nu har Olle och jag precis kommit hem från hockeyträningen, Filip kommer om en stund. Ida stannade hemma och gjorde läxor och tittade på tv.
Skolan ringde idag och meddelade att det gick bra att Alicia är med Ida en dag, kul! Så på fredag ska hon hänga på. Får se hur hon gillar fängelset:)
Har solat lite idag, vädret är helt underbart!
Nu ska jag ta min dator och lägga mig i sängen och kolla ifatt både Desperate Housewives och Greys, har missat flera avsnitt.
Fick bilder från Wharton´s Homecoming parade, som var i förra veckan. Skolans fotbollslag spelade match och innan den började fick hockeylaget åka runt och visa upp sig.



Kommentarer
Postat av: syster malin

Snygga tröjor på snygga killar;)

2009-11-18 @ 05:47:29
Postat av: Anonym

Det ser ut att vara ett härligt gäng!

Häftigt.

Kram kram

2009-11-18 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0