Tisdag 17:e november

Igårkväll hade Filip highschool match och var hemma 22,30. Då hade jag redan slumrat till, och sen var jag för trött för att skriva nåt. De spelade allafall mot Freedom och det var massor med folk från båda skolorna där och hejade på. Olle och jag ville åka o titta, men Ida ville inte, och dessutom var det så sen match. Tyvärr förlust med 0-3.
När jag hämtade Ida på skolan igår så frågade jag om Alicia kunde få vara med Ida en dag och se hur det fungerar i skolan. Men se det var inte alldeles lätt. Efter terrorattacken 11/9 så har de väldigt strikta regler på skolorna. Lite väl strikta tycker jag! Vi ska få besked idag, så vi får se vad som händer. Alicia och Antonia har hemskola när de är ute o reser så här, och det funkar jättebra.
Nu är det 1 månad kvar tills vi åker hem till Sverige!

Idag fyller goaste Arvid år!



och idag är det även Nickes födelsedag. Grattiskramar till er båda!


Hejpåre Nicke!

Kommentarer
Postat av: Toja

Grattis grattis säger vi till Arvid o till Nicke!



Idag har jag jobbat hemifrån eftersom Sara fick lite sviter efter vaccinet o blev hängig o Simme inte heller känner sig riktigt bra. Nu puffar jag för att de ska komma iväg till skolan imorgon, Simme ska ju ta spruta imorgon o det skulle vara så skönt att få det gjort. O så måste ju jag jobba - herregud det går ju inte att vara hemma när man precis har haft semester :). Men lite skönt är det ju ändå att få en liten bonusdag. Har även hunnit med ett besök hos tandläkaren o lagat en tand o hur kul är det på en skala???? Men skönt när det är klart o nu lär det väl dröja minst tre år till nästa kallelse igen.

Nu ropar kocken att maten är klar!

Kram på er alla både födelsdagsbarn o övriga!

2009-11-17 @ 18:28:18
Postat av: Arvid

2009-11-18 @ 16:29:49
Postat av: Arvid

Tack snälla för grattisen!! Bamsekram

2009-11-18 @ 16:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0