The Venue

Igår var vi ute och partade, ett gäng tjejer, och vi hade superkul! Inte lika kul idag, för idag är jag trött! Men det är smällar man får ta:)
Vi åkte taxi till St Petes och gick på The Venue. Åt sushi och drack drinkar och dansade.
När vi kom hem satt killarna uppe så det blev en drink till innan vi kom i säng.....
Idag har Tomas åkt hem, och Tobbe och Åsa har åkt till stranden och stannar över där. Freddan och Olle är på hockey, första matchen förlorade de med 8-1 och nu väntar de på match nummer två. Jag ska skjutsa Filip på highschool match som börjar vid 17, och sen blir det att krypa upp i soffan.
Grattis på födelsedagen Alva! Hoppas du blivit firad ordentligt idag!

Hade med mig kameran igår, så här kommer lite bilder
På väg i taxin.....






Hela gänget!



Kommentarer
Postat av: syster malin

Vilka snygga tjejer;) Såg ut som om ni hade roligt! Vi hade jättekul i parken igår, lite sega idag:) Vi sov till halv tolv! Det va länge sen:) Tog en promenad o köpte lotter o sen gick vi o fikade på tårta hos Pelle o Bitten där barnen har sovit inatt. Nu ska jag göra köttfärspaj med vitlöksbröd:) Kraam!

2009-11-08 @ 17:11:58
Postat av: Linda

Härligt med party!!!

Alva hade en toppendag! Kusiner, farbror,faster,farmor, farfar o morfar kom o firade. Vi "rockade" Wiirockring o flabbade!

SES SNART!

Kraaaam

Linda o gänget

2009-11-08 @ 23:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0