Söndag

Ikväll fick Freddan packa väskan och flyga till Knoxville, nu kommer han hem först på fredag igen. Jag o barnen åkte till Mc Donald´s och köpte middag, och sen åkte vi hem och tittade på Twilight igen. Jag lyckades ju givetvis somna sist vi skulle titta på den. Men nu har jag sett hela filmen, och den var ju bra, så nu ska det bli kul o se "New Moon"  som har premiär på fredag.
Tänkte jag skulle få Filip och berätta om hur det var på balen, men det är inte helt lätt. "Det var kul", "ja vi dansade, det är väl typ det man gör på fest?!" Så man får ju ingen vidare utförlig information om man säger så. Han har lovat att kommentera här, vi får väl se om han gör det......

Kommentarer
Postat av: Filip

Ok hej allesammans ! morsan ville att jag skulle berätta lite bättre vad vi gjorde på balen så här kommer det:

först åkte vi dit o man träffade alla vänner där o så, sen dansa vi o umgicks lite där hela tiden. alla ifrån skolan som kunde va där ifrån alla årskullar i min skola vad där, och vi var i ett stort rum bara . temat av balen var "Italien" så dom hade dekorerat lite i det stuket. När allt var slut så lämnade vi salen och alla mina kompisar som jag umgås mest med åkte hem tillsammans på en "party buss" . Vi var circa 20 pers i bussen. Busen var som ett rum också utan säten o sen skit hög musik o grejer. Bussen lämnade av oss alla på samma ställe ( i arbor greene i deras community center) och sen gick vi alla där ifrån tillsammans hem till Mikey på efterfest.

2009-11-16 @ 04:28:41
Postat av: syster malin

Det låter som en bra bal!:) Du får berätta om tjejerna när du kommer hem;)Kraam!

2009-11-16 @ 05:39:56
Postat av: Toja

Tack för rapporten Filip. Kul att höra om balen. Låter som en kul grej - man har ju mest sett ungdomsserier här hemma om dessa baler o alla kärleksbekymmer kring detta :).

O du Filip - vi morsor är skitjobbiga med våra frågor men vi vill ju så gäääääärna få veta o få vara med på ett litet hörn. Simme är minst lika fåordig när jag försöker uppdatera mig, ha ha.

Kram på er alla!

2009-11-16 @ 09:21:07
Postat av: Martina

Kul Fille att du skrev lite men i Björnrike vill jag höra ALLT ha ha ha .

Häftigt med en "party buss".

Idag är Lukas hemma ifrån skolan. Han har feber, ont i huvudet o ont i halsen. Han o William ligger i soffan o kollar på tv.

Igår när killarna skulle gå o lägga sig så pratade vi om att Johanna har en bebis i magen o efter en stund så säger William. Alltså jag fattar inte att Carina har fått ut både Filip, Ida o Olle..... jag höll på att skratta högt men fick bita ihop o förklara att du fick ju inte alla på samma gång + att de var ju små. Då sa han ja jag vet ju det. Han / vi tänker mycket på er som du förstår. Så från att prata om Johanna o co kommer fam. Åkermark in i bilden. Ha ha ha

Igår köpte jag 2 böcker av Mari Jungstedt o började läsa I denna ljuva sommartid. Den var spännande o bra med en gång. Som alla hennes böcker. Så idag blir det till att läsa o mysa inne. Ute är det dimmigt o regnigt.

Ha en bra Måndag.

Kram kram



2009-11-16 @ 09:42:35
Postat av: Marie

Hej!

Ja, det låter jättekul. Kul också med efterfest,snälla föräldrar som "vill" ha hem ett gäng på 20 pers, det var väl ändå rätt sent?

Hugo o jag tog sovmorgon idag, så nu får vi skynda oss till dagis o jobb! ;)

Ha det gött allihop! Kram

2009-11-16 @ 09:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0