Onsdagdentjugofemtenovember

Idag blev det en sväng till Ikea! Först skjutsade jag Julian och Filip till hockeyhallen. Åkte hem och hämtade upp Ida, Alicia och Olle och så åkte vi till Ikea. Började med lunch och barnen åt köttbullar och princess bakelse, medans jag åt laxtallrik och räkmacka. Efter maten åkte vi raka vägen ner till godiset. Passade på att köpa julklapp till Olles fröknar. Det blev en påse dajm och en chokladkaka till dom var. Köpte även Paradisaskar, bilar, kexchoklad, dajmchokladrullar, skumtomtar. Imorgon är vi hembjudan på Thanksgiving middag hos Marilyn (hon jag promenerar med) och hon ska få en fin burk pepparkakor och en flaska glögg, kanske lite choklad oxå. När vi kom hem var det bara att packa om bilen och köra till Brandon igen! När Filip och Olle tränade hockey så gick Patricia, Ida, Alicia och jag och shoppade. Freddan och Tommy har varit och sett Lightning förlora mot Toronto, och nu väntar jag på att han ska komma hem.
Filip har åkt till en kompis i Hunters Green, men ikväll ska jag hämta hem dom före midnatt, igår blev klockan nämligen 02,00 innan de var hemma.

Kommentarer
Postat av: syster malin

Hej, det låter mysigt med lite adventsstök:) Jag ska göra mitt i helgen mellan all hockey o innebandy. På lördag har Ivars lag uppvisningsmatch när Tre Kronor veteraner möter Mjölbys veteraner, det ska bli kul. Tror att Börje Salming ska va med. Ha det så trevligt på middagen:) Kraam!

2009-11-26 @ 05:40:50
Postat av: Toja

Åh vad jag längtar tillbaka till shopingen hos er. Det är lite skillnad än när man ska försöka uträtta sina ärenden här hemma i byn :).

Igår var det ju studiedag här hemma och då passade Sara o jag på att studera nytillskottet Vincent Edenkrans. Så söt. Det blev en långfika tillsammans med Malin o Lea.

Ikväll är det dags för lite ridning igen - alltid lika spännande, ha ha. O imorgon är det fredag igen - skönt! Det blir adventspyssel o kanske lite inköp av färg till köket. O så ska Sara ha dansuppvisning i Lagmanskolans aula.

Låter kul med hockeyn Malin! Vilken kul grej för Ivar!

Kram på er!

2009-11-26 @ 09:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0