Onsdag

Ännu en dag snart till ända! Dagarna bara flyger iväg och man gör samma saker varje dag känns det som. Men även idag såg jag till att landa en stund i solsängen, så skönt. Olle o jag svängde förbi Publix på väg hem från hockeyträningen. Imorgon ska jag till hans klass på Pilgrims fest, och alla ska ta med sig något ätbart, och vi ska fixa sallad. Thanksgiving närmar sig här, och i år får barnen ledigt en hel vecka från skolan, underbart! Så nästa vecka ska vi se till att fixa allt inför Sverige resan. Ida meddelar att det är 28 dagar kvar........

Kommentarer
Postat av: syster malin

Tjohooo, nu ses vi snart!!!

2009-11-19 @ 05:38:56
Postat av: Jennie

Hej & god morgon,



Åh, vad härligt med en solsäng och värme! Då jag gick till jobbet i morse tyckte jag att jag såg en pytteliten strimma av blå himmel, men då jag kom hit,5 min senare var den borta. Så sola för mig me :0)

Har läst ifatt bloggen nu på morgonen och vad mycket roligt ni får vara med om. Det är så kul att "följa dig" och det ska bli så skoj att träffas den 18:e.

Snart tar jag helg, ledig imorgon och ska på resa till London. Ser mig springa runt på Harrods och julshoppa....just det lite hotellvisningar blir det me :0))

Må så gott!

Stor kram



2009-11-19 @ 08:27:21
Postat av: Carina

Vad mysigt med London! Hoppas du hinner med rejält med shopping mellan hotellvisningarna:)

Ses snart!!

Kram

2009-11-19 @ 12:51:04
Postat av: Jenny J

Halleluja vad fort det går! Snart susar vi ner för backarna i Björnrike :)

Min dator har gått sönder så skype´andet har legat nere en tid :(

Vi kan väl hörs på fredag på Viktors skype?

Hälsa barnen och mannen. Kram Jenny

2009-11-19 @ 13:18:37
Postat av: Carina

Undrade just vart du tagit vägen Jenny! Men vi hörs på fredag!

2009-11-19 @ 13:37:38
Postat av: Ulrika

Här kryssas det i kalendrarna. Vi räknar ner!! :)

Kram från oss alla.

2009-11-20 @ 19:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0