Lördag

Imorse åkte Freddan iväg till Orlando med Filip och Julian och vi andra kunde njuta av sovmorgon. Första matchen slutade med förlust 4-5 och andra med vinst 4-2.
Jag ägnade större delen av dagen till att skypa, hann med Martina, Farmor o Farfar, Toja & co, Karin o Christer, Lasse o Arvid o Elsa och Ulrika & co. Olle har haft Casey här.
Filip kom iväg till balen och vi andra åkte hem till fam Nyberg på middag. Supergott och supertrevligt! Vi satt ute hela kvällen och konstaterade att det var ungefär som en sensommarkväll i augusti, det var skönt att ha en tröja och en filt om sig.

Laddad för skolbal!

Filip och Julian

La familia

Kvällens grillmästare; Tommy

Patricia fixar bakad potatis.

Filip åkte på efterfest till Mikey efter balen, och ska sova över där.
Alicia följde med oss hem, och nu är klockan strax halv två och Freddan snarkar för fullt!

Kommentarer
Postat av: Toja

HIMLA STILIGT FILIP!

2009-11-15 @ 12:52:16
Postat av: Martina

Ja du är så snygg o stilig Fille. Hoppas att ni hade det jätte roligt på balen. Mysigt med grill o sitta ute o äta.

Vi sitter o myser i soffan o kollar på Street Kings sååååå spännande.

Jag har varit ute på en promenad i fm. Det var härligt!

När filmen är slut ska jag åka o köpa ljung o göra lite fint ute.

Fin bild på er våra härliga vänner.

Puss o kram o ha en skön Söndag



2009-11-15 @ 14:41:34
Postat av: syster malin

Vill höra allt om balen sen Filip, för du berättar väl allt för mamma..:?;) Jag har precis varit hos Lejla o fikat på tårta, hon fyller idag, innan det hade vi precis ätit mat o äpplepaj så jag behöver väl inte ens berätta hur jag mår nu......:? Vi har haft en jätteskön helg, lite hockey o simskola som vanligt. Mat hos Johnny o Malin i går kväll, idag har vi rensat garderoberna i sovrummet på allt skit som vi haft där som åkte ut när Martin höll på o dra kablar till DVD:n som vi ställt in där, nu är det lite finlir kvar innan det blir dags för kvällens film:) Ha det så bra, Kraam!!

2009-11-15 @ 17:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0