Ikea

Idag blev det ett besök på Ikea tillsammans med Mia, Patricia, Amy, Alexandra och några av barnen. Inga köttbullar till lunch den här gången, istället blev det gravad lax som var jättegod.
Tomas och Freddan tog hand om kvällens hockeykörning, så Ida och jag är hemma och har det bra. Jag har precis tittat igenom alla avsnitt av "Halv åtta hos mig" som Martina tipsade om. Tänk vad mycket god mat man skulle kunna laga om man ansträngde sig lite, och va kul att få kika in och se hur folk bor.....

Halv tolv hos Ikea.....


och snart e det jul igen!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Hej, det är lustigt men jag börjar vänja mig vid julsakerna tidigt i affärerna, det ska bli mysigt med jul:)Igår somnade jag kl åtta i soffan, det känns bra nu:)Martin o Hilma är krassliga så dom är hemma o vilar. Idag jobbar jag lång dag, kanske stannar kvar o shoppar lite, ha det bra, kraam!

2009-11-04 @ 05:41:58
Postat av: Jennie

Hej där, Ja halv åtta hos mig är ett litet favvoprogram. Jag börjar tycka det är mer och mer kul med matlagningsprogram...eh..I´m getting older...ha ha.

Visst är det mysigt att det snart är jul, bara en knapp månad till advent och snart så får vi ju träffa dig me´, tjohoo!

Ha det så bra i värmen! Idag blåser det iskalla vindar från öst här...brr

Kram, kram

2009-11-04 @ 09:42:37
Postat av: Martina

Hello Hello!

Javisst är det kul o titta på "halv åtta hos mig".

Idag är det storm här kan man lugnt säga o jag fryyyyyyyyser. Längtar tillbax till er o värmen. Jag har varit o bytt till vinterdäck o längtar redan tills man ska byta till sommardäck.

Men lite mysigt blir det ju snart med alla ljusstakar o stjärnor som ska fram + att man kan värma sig i bastun o elda i brasan, levande ljus o filt sitter ju också fint denna årstiden.

I morse så hade vi en grön bil framför oss o då sa Wiliam o Lukas

Kör nu TANT GRÖN du har ju en grön bil framför dig. Så nu får jag inte bara höra tant grön ifrån Freddan utan också ifrån mina barn.

Så hälsa till Freddan o tacka.......

Ha en bra dag!

Kramis Martina

2009-11-04 @ 12:05:35
Postat av: Lisette

Hej!

Ett av "halv åtta hos mig"-programmen är inspelat här i Skarpäng. IT-konsultmäklaren Jessica bor här på Strömvägen. När programmet spelades in i maj bad de oss stänga av gräsklipparen eftersom den störde när de skulle filma fördrinkspratet på Jessicas uteplats.

2009-11-26 @ 18:49:24
Postat av: Carina

Oj, det visste jag inte och ändå såg jag det avsnittet! Måste kolla igen:)

2009-11-27 @ 04:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0