Fortsättning Tisdag

Idag blev det ytterligare shopping! Jag passar på att handla julklappar nu, och jag har fått en del beställningar oxå. Allt från kläder, till lukta gott, och ostbågar:)
Eftermiddagen/kvällen spenderades i ishallen då Olle hade hockeyträning. Filip valde att skippa träningen ikväll, då det var något jippi på skolan inför helgens "homecoming prom".
Både igår och idag har det varit relativt mulet och grått, och ikväll blev det ett ordentligt regnoväder. Ida har åkt hem till Vendela och där ska hon sova över ikväll.  Imorgon är det ledigt i skolan då det är Veterans Day, så vi har sovmorgon!




Kommentarer
Postat av: syster malin

Det såg inte ut som den lilla påsen:) Undra vad det kan vara där i???:)

2009-11-11 @ 05:37:39
Postat av: Martina

Hello!

Jag blir oxå nyfiken Malin! Vad kan det vara i den "lilla" påsen. Ha ha

Ni får väl krypa upp i soffan o tända lite ljus som vi svenskar gör i detta ruskväder. Fast skillnaden är väl att ni trots regn så har ni fortfarande varmt medans vi fryser. Jag hoppas att solen lyser på er i dag så ni kan sola o bada på eran lediga dag. Så skönt för barnen att vara lediga mitt i veckan.

Hoppas att vi får till en skype idag.

Kram kram



2009-11-11 @ 09:13:02
Postat av: Marie

Hej!

Såg nu att du försökte få kontakt med mig igår, vaket ha ha!! Men i allafall som svar på din fråga, det går bra med body lotion också, men blir det bara spray, så är det helt ok, sprayen är viktigast! Vi sa ju "Love Spell" och sen den andra doften som du hade, den som var slut när vi var.Om ingen mer än Malin o jag ska ha så räcker det med det du handlat (om dofterna är rätt!?), då blir det ju 7 flaskor o 3 lotion till mig, eller? Har ju några beställningar ha ha....Vore bra med en skype snart, kanske i kväll? Jag kommer hem från jobbet vid 16, kollar då. Bara vårat internet funkar, det har varit lite si o så med det!

Ha det bra! Kramar

2009-11-11 @ 09:26:34
Postat av: Fredrik

Just det!! Idag ar det Veterans Day och alla som ar veteraner har ledigt.

For oss betyder det att jag jobbar och Tobbe ligger hemma solsangen.

En dag blir jag ocksa veteran.....

2009-11-11 @ 15:54:30
Postat av: Anonym

- Marie, dricker ni den där lila vätskan eller vad ggör ni med det.. haha

2009-11-11 @ 20:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0