Black Friday!

Den stora shoppingdagen! Fredrik åkte med Olle på hockey, och jag, Filip och Ida tillbringade dagen med att shoppa. Ingen jätterea tyckte jag, men vi tittade ju mest i klädaffärerna. Kunde pricka av en hel del på listan inför Sverigeresan. Nu börjar jag däremot bli lite orolig över packningen......
Olles matcher slutade med en förlust och en vinst. Imorgon är det nya matcher och första spelas vid 10-tiden. Olle blev vald till kapten idag!
Ikväll blev det middag på Lee Roy Selmon och där såg vi även första perioden av Lightning matchen mot NY Rangers, som Tampa vann med 5-1.
Nu ska barnen spela monopol, jag siktar nog in mig på sängen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0