Vilken start......

vi fick på fredagen Jag råkade somna om när klockan ringde vid 06,30 och vaknade till igen när klockan stod på 07,12! Barnen går ut till bussen 07,16 i vanliga fall........Tro´t eller ej, men de hann! På med kläderna, borsta tänderna och grabba ryggsäckarna som redan stod packade:) Puh, sen var det skönt o sätta sig med en kopp kaffe. Filip går upp först vid 07,30 så för honom blev det ingen skillnad.
Har inte gjort särskilt mycket idag heller. Skjutsade Olle till hockeyträningen vid 17,30. Middagen hade jag redan förberett så vi kunde äta direkt vi kom hem strax före åtta. Sean är här ikväll, han o Fille har precis gått över till Mikey. Ida är med Mamello, de skulle gå bort till Beach Cluben en sväng. Nu väntar jag på att Freddan ska komma hem, men det  dröjer nog ytterligare 2h. Får nog bli en film så länge........

Kommentarer
Postat av: Martina

Godmorrrgon Godmorrrgon det här är en nyvaken Martina o kl är 10.00. Lukas o Anders åkte vid 09.00 på Cup o jag o Wille låg o myste en stund till o jag somnade om. Så nu har vi ätit frukost o Wille ska gå ut o leka o jag ska röja lite. Hoppas att du var vaken när Freddan kom hem så ni fick lite Fredags mys. Ha en skön Lördag o kram till er alla ifrån oss alla.

2009-05-30 @ 10:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0