Torsdag

Idag om en vecka har vi skolavslutning! Freddan tycker det är lustigt att jag längtar lika mycket som barnen....men så skönt o slippa läxor och packa lunchväskor och allt annat man ska tänka på hela tiden. Då kan vi ta det lugnt hela dagarna och sova länge om vi vill! Idag har vädret varit fint förutom en regnskur som kom mitt på dan,  sen kom solen:) Åskar gör det lite då och då, och ikväll när Ida och jag var på väg hem från Wiregrass, så såg vi blixtrar fast himlen var ljusblå. Vi har köpt lite födelsedags presenter för Ida fyller år nästa vecka. Hon behövde skor och det är svårt att köpa utan att prova. Tre par hittade vi tillslut, och lite annat smått o gott. Resten ska jag köpa när hon inte är med, lite överraskningar måste det ju bli.
Imorgon kommer Freddan hem igen, men han landar sent tyvärr, runt 22 tiden tror jag......

Kommentarer
Postat av: Toja

I år längtar även jag efter skolavslutning. Innan har det varit ett himla pyssel hur man ska få ihop hela sommarlovet med jobb och lite semester - men nu när de är större så blir ju även detta problem inte lika stort. Det jag längtar mest efter är att slippa alla läxor och prov! Och sedan i slutet av sommaren så längtar man tillbaka till rutinerna igen..... Alltid längtar man någonstans, hi hi. Just nu längtar jag efter att snart ta HELG! Ska bli himla härligt - särskilt som det vankas vackert väder. Så nu gör jag ett sista ryck.

KRAM

2009-05-29 @ 15:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0