Torsdag

Idag började ovädret först vid 17-tiden. Det blev en massa regn och även åska. Jag slappade hela förmiddagen i soffan, kollade klart på filmen, käkade godis och puffcorns. Sen mår man ju därefter, så jag tvingade mig runt sjön. Ida hade en toppendag på Islands of Adventure, de åkte det mesta och slapp regn, tur! Igår var det final i American Idol, och vinnaren heter Kris Allen. Jag har inte följt det alls, så jag vet inte hur bra han är, vi får väl se hur han kommer lyckas..... Nu är det dags att slå in lite paket inför morgondagen, Olle har varit hur sprallig som helst hela dagen, han är så förväntansfull!

Kommentarer
Postat av: queenpeach

kolla gärna in min blogg och webshop:)

2009-05-22 @ 03:45:54
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0