Torsdag

Tobbe o jag gick varvet runt sjön i morse. Efter det blev det shopping i Wiregrass, och Filip o Mikey följde oxå med. Filips klass har varit i Orlando, på Island of Adventure idag, men Fille ville inte följa med!? Så då fick han vara hemma istället. Mikey lyckades övertala Gia att få stanna hemma från skolan, så de har hängt ihop. Fredrik o Tobbe är nu i Clearwater på mässa och kommer hem imorgon igen, Tomas åker dit först imorgon. Nu har jag precis kollat på säsongsfinalen av Grey´s Anatomy (2h), och jodå, det hände saker....

Kommentarer
Postat av: syster malin

Mäh..va jobbigt, jag vill också se!!!:)

2009-05-15 @ 05:50:11
Postat av: Sophia

Men vilket oväder. Det är ju alltid lika mysigt, förutsatt att man vet att det inte händer någon något men det gör man ju sällan.

Vilket bra startfält det blir på lördag, för du har väl hängt med mellan Greystunderna?

Jag tycker om Norge, så klart, Bosnien, Moldavien, Estland och säkert fler (hör häpna, har bara hört en del av låtarna en gång)!!

Ha en härlig fredag! Kram

2009-05-15 @ 07:19:04
Postat av: Sophia

Men vilket oväder. Det är ju alltid lika mysigt, förutsatt att man vet att det inte händer någon något men det gör man ju sällan.

Vilket bra startfält det blir på lördag, för du har väl hängt med mellan Greystunderna?

Jag tycker om Norge, så klart, Bosnien, Moldavien, Estland och säkert fler (hör häpna, har bara hört en del av låtarna en gång)!!

Ha en härlig fredag! Kram

2009-05-15 @ 07:19:15
Postat av: Martina

Jaaaaaaaaaaa då är det FREDAG, Tjoho !! Och solen strålar.

Man kanske ska ta sig ett dopp? hahaha ( nä det får först bli 28 grader).

Idag ska jag städa o fixa, i em ska vi hämta Julie, Oskar o Angelina och i morgon blir det PARTY det ska bli sååååå kul. men allt det vet du ju redan. Tror du jag fixar att gå med mina högklackade vita lack skor?? eller ska jag ta ett säkert kort FLIPPFLOPP de kan jag ju iallafall gå med Hahahaha.

Ha en underbar Fredag så ses vi på skypen senare. Det är så skönt att ha min dator igen.

Greys år ju så bra men jag har missat de senaste gångerna.

Puss o kram o hoppas solen lyser på alla i dag

2009-05-15 @ 09:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0