Tisdag

Igår kväll, när Fredrik åkt iväg till flygplatsen, så fick jag ett ryck och kom iväg på en powerwalk! Skönt när man väl gjort det, och helst efter att vi ätit en massa onyttigt på Mc Donalds tidigare på dagen. (För o inte tala om allt vi proppat i oss under helgen) Ringde Gia för att se om hon ville haka på, vilket hon inte kunde, men däremot bestämde vi att vi skulle ses på gymmet som imorse. Så det var bara att pallra sig iväg dit när Fille kommit iväg till skolan. Stressade hem och fixade till mig och sen hämtade jag upp Christina. Det blev en sväng till IKEA idag! Lunch såklart, och så handlade jag presenter till Ida och Olles fröknar. Ljuslyktor och choklad blev det. Mike skjutsar Filip till hockeyträningen ikväll, så jag slapp, skönt. Nu har det hänt igen förresten, vattenläckage i köket! Den här gången droppade det inte ner från taket, utan det rann vatten längs ner med väggen.......inte kul. Nu har det varit en kille här och fixat det, förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: syster malin

Bra gjort o komma iväg till gymmet!! jag var ute o powerwalkade med Angelica igår, jätteskönt! Ikväll blir det fotbollsträning och Grey´s:)

Kraam!

2009-05-27 @ 05:43:21
Postat av: Nina

Jätte duktigt av dig att hålla igång så flitigt!

Konstigt när man inte kan röra sig helt OK än, så kommer man på saker man skulle vilja göra t ex powerwalk´a, tvätta fönster, ta fram grästrimmern osv.

Men Martina och jag har nu infört "powernap", alltid något...hahaha :-)

Kram

2009-05-27 @ 08:05:14
Postat av: Martina

Och konstigt nog är det inte alls svårt eller jobbigt att få till powernap utan det faller sig helt naturligt. Heja dig Carina, vad du är duktig som håller igång. Gäddhänget under armarna lär ju bli lite fastare nu på mig med tanke på kryckorna, men jag undrar hur "rumphänget" blir när man hoppar med kryckor??? Tur att det finns "stay- up trosor"

och push- up bh:ar och brun utan sol......... Man ska bara komma sig iväg o köpa o det är ett helt projekt så jag tar mig nog en liten powernap istället. Ha en härlig dag. Kramis Martinis

2009-05-27 @ 09:54:30
Postat av: Carina

Hahaha, ni är för härliga!

2009-05-27 @ 13:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0