Tisdag

Ytterligare en dag med regn! Jag tycker det är skönt med såna här dagar, för då kan man stanna inne med gott samvete. När barnen kom hem gjorde de läxorna. Tobbe o jag åkte iväg på lite shopping, Olle fyller på fredag, så det blev ett par presenter inhandlade. Olle har gått igenom sin önskelista med Tobbe ett antal gånger, uttryckt sin oro för att inga presenter ännu är inhandlade!!! På fredag fyller han ju! Jo förresten, ett paket från farmor o farfar har kommit på posten, och idag kom även ett brev som jag tror är från kusinerna, vi väntar med att öppna tills på fredag.
Kvällens middag beställde jag på nätet, det blev en pasta gratäng "chicken alfredo" och 2 pizzor från Pizza Hut, smidigt och gott! Nu väntar vi på att Freddan o Fille ska komma hem från kvällens hockeyträning.

Kommentarer
Postat av: syster malin

Oj, nu skulle vi kanske köpt nåt annat till Olle så han hade fått det i tid... Hoppas han får många paket av er så länge:)

2009-05-20 @ 05:39:22
Postat av: Martina

Ja tänk så det kan vara, här vill man ju ha sol o varmt varje dag. Men jag förstår vad du menar. Olle är ju för härlig! Stora killen. Undra vart han vill åka o äta födelsedagsmiddag??

Jag sitter här o känner mig som en padda..... Allt tar så långt tid o blir så omständigt när man har kryckor. Idag när jag lämnade barnen på skolan så fanns det inte någon parkering där jag brukar ställa mig, så jag körde emellan bilarna in på en mindre väg så att jag skull slippa hoppa så långt.... När jag kommer tillbaks till bilen stå det en gubbe parkerad bakom o skäller på mig att här får man inte stå, Ja men du ser väl att jag hoppar på kryckor o jag har bara stått här 5min för att lämna mina barn säger jag. Det spelar ingen roll säger han då frågar jag honom om han ska förbi för då förstår jag om han är arg ( det går nämligen inte att komma förbi min bil.) Men det skulle han inte. Min nästa fråga : har du vaknat på fel sida idag??? han bara NEJ men jag varnar dig du får böter om du står här. Ok säger jag o hoppar in i bilen o kör hem. Vilka tråkiga o sura människor det finns Fy.

Ha en bra dag o hoppas vi ses på skypen under dagen. Puss o kram

2009-05-20 @ 10:18:50
Postat av: Fredrik

Martina, det roliga ar att din egen man kan ibland vara precis sa har.

2009-05-20 @ 14:55:38
Postat av: Martina

Nääe du Freddan inte min man inte.

2009-05-21 @ 00:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0