Tisdag

I morse fick jag sällskap av Tobbe runt sjön, ska även ta med han runt imorgon. Åkte till Wiregrass och mötte upp Mia och Amy och lunchade med dom, trevligt! Ikväll har Fille tränat hockey, så Tobbe o Freddan skjutsade honom. Jag, Ida och Olle följde med Tomas på lite shopping och sen åt vi middag på Beef o Brady´s innan vi åkte hem. Ikväll var det Olle som fick hjälp av Tomas med läxan. Nu har alla barnen kommit i säng, det har blivit två sena kvällar för dom den här veckan. Idag har det åskat och det var väldigt mörkt ute på eftermiddagen, men icke att det kom regn här! Däremot kom det massor med regn vid Freddans jobb, och där hade Tobbe parkerat sin hyrbil, nercabbad.........Bärgningsbilen fick komma och hämta bilen, och Tobbe fick åka o hämta en ny....så kan det gå!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hahahahaha, det var mycket roligt!

2009-05-13 @ 08:08:43
Postat av: Martina

Gooooood Mooooooooorning Carina!

Nu sitter jag här o äter frukost framför morgon TV o datorn i knät. Vad synd att ni inte fick en regnskur i går när det åskade, ni som behöver det. Inte så kul med Tobbes bil, eller lite roligt i alla fall.

Det känns lite bekant!!

Idag ska jag träffa Dragana hon är mamma till Luka o Alex som spelar fotboll tillsammans med Lukas o William. Hon ringde igår o undrade om inte vi kunde träffas, så vi ska ta en promenad 12.30 sedan hämta barnen o gå hem till oss o fika. Det blir kul o lära känna henne. Det är så underbart väder ute så jag får väl ta på mig mina korta Abercrombie shorts + lite brun utan sol på mina vita ben o sedan ha ett högt tempo när vi går. Hihihi. Hörde av Helena att Abercrombie & Fitch ev ska öppna i Danmark. Gissa om jag blev glad när jag hörde det, Hoppas hoppas. Ha en underbar dag min kära väninna o hoppas att barnen kommer upp pigga o glada fast det har kommit i säng sent. Krama om dom, puss puss

2009-05-13 @ 09:22:59
Postat av: Anonym

Då är det 1-1 i översvämmade bilar, skönt för Fredrik att inte vara ensam... AW

2009-05-13 @ 21:00:33
Postat av: Tommy

Tobbe, du har inte hört talas om våtdammsugare, om inte prata med Fredrik ?????

2009-05-14 @ 05:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0