Swine Flu

Fick veta nu i eftermiddags att 3 skolor i vår kommun kommer vara stängda hela denna veckan. Dock inte Pride eller Benito som vi går i. Tror att det var 3 bekräftade fall och 2 misstänkta i Hillsborough kommun, som vi bor i. Dyker det upp fler fall så kommer ytterligare skolor att stängas. Gissa vem som hoppas på det......?! Fast vi vill ju verkligen inte bli sjuka! Och än så länge har vi inga symptom:)
Idag har vi mest varit hemma och haft det skönt. Det är väldigt varmt just nu, så om man inte är i poolen så vill man helst vara inne, där det är svalt o skönt. Olle, Ida o jag tyckte vi skulle sitta ute o spela kort, vilket vi gjorde, men det var otroligt svettigt o varmt...Hämtade upp Fille hos Sean och på vägen hem så blev det middag på Mc Donald´s.

Kommentarer
Postat av: syster malin

Men fyy, håll er undan!!!

2009-05-04 @ 05:33:51
Postat av: Martina

Jag håller med Malin håll er undan! Usch o fy inte kul. Skönt att ni har det varmt själva fryser vi här idag Det regnar o är grått. Nu har man ju vant sig att det är varmt o skönt. William ligger i soffan o kollar på tv o myser. Lukas är i skolan o jag sitter med mitt morgon kaffe. Jag hoppas på en skype idag. Kram kram

2009-05-04 @ 09:31:41
Postat av: Toja

Nu börjar flunsan krypa lite väl nära - tycker det är obehagligt. Det är nästan så man inte vill läsa om den utan bara förtränga den. Håller med brudarna ovan - håll andan och använd superbakteriedödande medel!

KRAM

2009-05-04 @ 12:06:51
Postat av: Fredrik

Tror det ar en storm i ett vattenglas. Laste idag att nar detta hande senast har (pa Nixons tid) sa infordes obligatorisk vaccinering. 9 av 10 som blev sjuka, blev det av vaccinet - inte av influensan.

Sa jag tror inte vi behover munskydd o medicin utan bara tval, ol och lite whiskey. Men om mitt jobb stanger p.g.a influensa risken tar jag tillbaka allt jag sagt i det har inlagget.

2009-05-04 @ 23:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0