Söndag och Morsdag

Fille o Freddan fick verkligen gå upp med tuppen i morse. Redan vid 05,00 åkte de mot Clearwaters ishall. Båda matcherna slutade med förlust, 3-5 och 4-6, men Fille spelade bra. När de kom hem så hämtade de upp Ida hos Grace och sen slappade vi vid poolen hela dagen, hela familjen, mysigt! Sedan blev det Mors Dag middag på Bonefish Grill, tillsammans med Mia & Olof o barnen, Amy & Stefan o barnen och Miriam och hennes barn, hennes man jobbade så han kunde inte va med. Nu har vi kommit hem, fått barnen i säng, och alldeles nu kom Tomas, från Pullman i Sverige, han ska vara här i drygt en vecka. Och inte nog med det, imorgon kommer även Tobbe.......

Kommentarer
Postat av: Sabine

Oj oj, jag höll på att hoppa högt! Trodde jag hade missat Mors dag.. Var befinner du dig som firade det igår? Eller idag, antar jag :) Ha det bra!

2009-05-11 @ 05:00:28
URL: http://sabinekaka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken härlig dag ni hade igår. Och härligt att se dig bada. Här lyser solen o nu fikar jag o barnen.

Jag o wille har varit på däckia i fm så nu har vi sommardäcken på, bättre sent än aldrig. Annars har vi bara tagit det lugnt här.

Jag har startat skype o hoppas att det funkar idag.

Kramis Martinis

2009-05-11 @ 14:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0