Söndag

Vilken lugn och skön dag det blev idag! Ingen hockey att skjutsa till, underbart. Olle följde med Nicholas o Adrian hem vid lunch, han sover över hos dom i natt. Vi andra tog bilen och åkte en sväng. Ovädret kom framåt eftermiddagen, rejält med regn och åska. Då var det mysigt att krypa upp i soffan och se på film. Vi började med att se Tale of Desperaux, sen Slumdog Millionaire och nu har vi precis sett klart på The Univited. Klockan är nu 23,50 och NU ska Filip hem till Mikey!? Det var visst bara jag som tyckte att det verkade onödigt....... Ida hon diskar och fejar i köket! vet inte var hon får energin ifrån? Nu är frågan om man ska se ytterligare en film, eller gå och lägga sig....... Imorgon är vi lediga då det är Memorial Day här.

Kommentarer
Postat av: Martina

Det låter som ni hade en riktig härlig filmkväll, du skrev inget om godis o popcorn?? ett måste när man har filmkväll..... eller suget finns ju varje kväll även hos en tandsköterska. Nu har vi skjutsat Lukas till skolan o jag o Wille ska äta lite mera frukost o jag tar mig väl en kopp kaffe till.

Härligt för er med en ledig dag, o snart är det sommarlov. Underbart!

Lukas har ju glömt o visa bilderna som han ritade o skulle visa på skypen när Olle fyllde år. Du får jätte gärna påminna oss så Olle får se.

Ha en skön dag med sooooov morgon o mys pys. Kramis Martinis

2009-05-25 @ 09:00:39
Postat av: Nina

Ni verkar ha haft en riktigt härlig mys söndag!

Tommy och jag tog en sväng till IKEA på em, det var ett tag sedan sist och det gick snabbt att fylla en vagn. Men herregud vad jobbigt det var att "hoppa" runt där...

Kram så länge!! (Är hemma o hoppas på en date på skypen i em!)



2009-05-25 @ 09:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0