Onsdag

Idag slutade barnen tidigare i skolan. Grace kom hit en stund, och vi badade o slappade vid poolen. Olle o jag åkte iväg på hockeyträning, och helt plötsligt, från strålande sol och kanonväder, så blev det kolsvart ute! Åska o blixtrar och skyfall. Nu kom det regn så det blev översvämning. Inte kul att köra bil när regnet vräker ner, jag såg knappt nånting och det kändes som jag skulle få vattenplaning. Har ännu inte vant mig vid denna åska, det är coolt, men samtidigt läskigt. Freddan, Tobbe, Tomas och Ida såg hur åskan slog ner i marken när de åkte för att äta middag på Lee Roy Selmons. Vi hämtade upp Ida på väg hem från Brandon, men killarna är fortfarande kvar där. Just nu önskar jag att alla vore hemma, känns inte bra att de är iväg när det är sånt oväder ute. Fille är och tränar hockey nu (20-21), han får skjuts av Mike, och jag hoppas att han kör försiktigt hem. Ni skulle bara se blixtrarna just nu.........

Kommentarer
Postat av: Toja

Usch - det lät otäckt. Hoppas alla kom hem ordentligt.

Kram

2009-05-14 @ 09:19:18
Postat av: Martina

Ja fy vädrets makter är ingen lek. Och verkligen inte kul o köra bil i detta oväder. Men nu har ni fått vattnat o kanske lite mer vatten i sjön.... Och hoppas att Tobbe hade uppcabbat.

Igår hittade Anders introduktions cd:n till min Mac TJOHO!! så nu sitter jag o skriver ifrån min dator. Härligt härligt. Men det är bara internet som jag kan gå in på än så länge. Anders ska fixa skype mm i kväll hoppas jag.

Ha en härlig dag o hoppas att ni vaknar till stråland sol.

Vi ses på skype! Kramis Martinis

2009-05-14 @ 09:29:42
Postat av: Nina

2009-05-14 @ 10:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0