Onsdag

Hann med ett varv runt sjön med Tobbe, innan det var dags för honom att packa ihop och åka till flygplatsen. Förmiddagen var mulen, men inte regnig. Har inte kunnat motionera sen i lördags, för det har regnat nästan hela tiden. Man kan ju såklart gå i regn oxå, men det har varit en bra ursäkt:) Jag skjutsade Olle till hockeyträningen, och på vägen hem stannade vi o köpte godis och puffcorns. Köpte även dvd-filmen "The curious case of Benjamin Button", men jag somnade halvvägs genom filmen, så jag får titta klart imorgon istället. I morgon ska Ida åka på klassresa till Orlando,  Islands of Adventure, så hoppas det inte regnar så mycket då. Nu ska jag försöka somna om igen......Gonatt!
Nu ringde Tobbe precis, han är kvar i Atlanta, flyget blev försenat härifrån Tampa så han missade flyget till Stockholm. Får åka vidare imorgon.......trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0