Memorial Day

Idag har jag varit på MOSI för första gången. Christina och killarna inkl Olle hade bestämt sig för att åka, och jag fick följa med. Vi såg en film om djur, man kan göra experiment, få en hint om hur en jordbävning kan kännas, och tornados m.m Där kan man lätt roa sig en hel dag. Vi var där ett par timmar och sen åkte vi till Mc Donalds och käkade. Fredrik var tvungen att packa väskan för att flyga till Atlanta ikväll, han kommer hem på fredag igen. Idag har det inte regnat, men just nu är det åskoväder, blixtrar och dunder. Hela himlen lyser upp! På dagarna är det över 30 grader och luftfuktigheten är hög, men det kommer bli värre o värre.....

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas att du har sovit gott på kudden i natt o haft sköna drömmar min kära väninna. Och att dagen blir åsk o blixt fri. Här lyser solen men det blåser en del, perfekt att hänga ut tvätten på tork. Det blir väl det som jag ska göra o försöka städa lite.

Har du någon träff med mammorna i svea gruppen att se fram emot nu när Freddan är borta hela veckan?

Take care my best friend.

2009-05-26 @ 10:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0