Måndag

Jag fick sovmorgon och gick upp med Filip vid 07,30. Tog det lugnt på förmiddagen och åkte iväg och fixade naglarna vid lunchtid. Hämtade Filip tidigare från skolan då han tränar med highschool laget redan vid 16,45 på måndagar. Tomas och Freddan hämtade hem honom efter träningen, så jag åkte o handlade mat till kvällen. Vi har grillat kyckling, efter mycket om och men, gasen tog slut! Så det blev en sväng till Home Depot för att köpa ny gasol till grillen. Nu har vi precis ätit och Tomas har hjälpt Ida med matteläxan. Vi väntar på att Tobbe ska dyka upp, ingen vet riktigt när han ska landa....

Kommentarer
Postat av: Toja

Tjingeling tjingeling!

Ikväll startar delfinalerna i Eurovision - du är väl med over there!!!??? Och alla ni andra där ute? Vet att det är den svenska som är roligast - det tycker jag med. Men man måste ändå försöka hänga med lite och man måste ha en åsikt. Om inte så kanske det går bra att sova till i soffan.(Men man vaknar nog till när Marlena tar sina höga toner, hi hi) Idag är jag snorgig och hängig med halsont = synd om mig, snyft. Men ingen rast ingen ro - världen rullar på ändå och utan mig tycks den stanna - elller????? Kanske dags för att strejka både på jobb och hemma. Fast det blir så mycket att jobba ifatt sen när det ändå blir jag som måste ta tag i det, ha ha. Nej - jag orkar nog inte strejka. Men ett par timmar ikväll framför Eurovision ska jag göra det i alla fall ;).

Kram på er alla!

2009-05-12 @ 19:10:53
Postat av: Carina

Hej hej!

Nej va synd att du är sjuk.....hoppas det vänder fort! Jag såg tyvärr inte Eurovision, men Malena gick ju vidare vet jag!

Krya på dig kram!

2009-05-13 @ 04:26:01
Postat av: Toja

Jo då - det gick ju jättebra att sova till Eurovision i soffan. Ett riktigt sömnpiller :). Vad mycket dåliga låtar, ha ha. Men Sverige är vidare och det är ju kul. Får se om man somnar lika gott på torsdag.....

2009-05-13 @ 07:33:15
Postat av: Martina

Jag tittade på Eurovision o tyckte att Malena var jätte jätte bra, men jag håller med Nina (det som hon har skrivit på fb) att hon får passa sig för Island som även hon var jätte jätte bra.

Krya på dig Toja om jag kunde ditt jobb så kunde ju jag ha varit din vikarie så att du kunde ta det lite lugnt. Kramar till er alla

2009-05-13 @ 09:34:42
Postat av: Toja

Tack snälla Martina - vi får träffas i sommar så kan jag ge dig en snabbkurs :)

KRAM

2009-05-13 @ 13:39:01
Postat av: syster malin

Jaa, Island va jättebra!

2009-05-13 @ 22:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0