en helsida om fam Åkermark:)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej,

Åh, vad coolt!

Först är du tv kändis Carina, och så är hela familjen i tidningen, häftigt!

Vad ska detta sluta måntro, väntar med spänning! :)

Har du någon länk där man kan läsa vad det står, skulle vara kul.



Må så gott.

Kram, kram

2009-05-27 @ 21:24:41
Postat av: Carina

Hihi, ja jag håller mig framme överallt tydligen.....

Tror nog inte man kan hitta den på nätet, men det står lite om oss, vad barnen gör, vad Fredrik gör, vad vi gör här, o så.......

Jag ska spara den så du får läsa den!

Kram

2009-05-28 @ 04:14:29
Postat av: syster malin

Vad roligt!! Det har du inte sagt att ni skulle va med i tidningen.

Idag i Corren är det flera sidor om Malexandermorden , det är 10 år sen idag, den da´n kommer jag aldrig att glömma!

Kram!

2009-05-28 @ 05:46:52
Postat av: Toja

Vad kul. Kunde i stort luska ut vad Olle o Ida skrivit.

Idag är det riktigt ruskväder här hemma. Men imorgon ska det vända och det ska bli jättefint väder i helgen - så det ser vi fram emot nu. Lite värme - och ingen blåst tack!

Kram

2009-05-28 @ 09:04:01
Postat av: Martina

Carina du kan väl scanna ut lite sidor o skicka till oss Hahahaha.

Det vore jättekul att få läsa.

Här STORMAR det så när jag lämnade på dagis kände jag mig som Carola när hon sjöng fångad av en stormvind. Vart tog det fina o härliga vädret vägen?? Härligt o läsa att det ska bli en fin helg Toja, Det längtar vi till. Ha det så gott Kramis Martinis

2009-05-28 @ 09:24:54
Postat av: Sophia

Varför är rubriken på er artikel Hot Dog Stand eller ser jag dåligt kanske?

2009-05-29 @ 07:21:25
Postat av: Carina

jo det står Hot Dog Stand, och jag tror att "kolumnen" heter nåt med "Stand special" varje månad.......Han som skrivit artikeln heter Ron och han avslutar såhär......

"Välkommen (Welcome) family Akermark see ya 'round the hot, oops I mean tunnbrödrulle stand" ....Då har han innan berättat om att tunnbrödrulle är the swedish hot dog, och så beskriver han vad det är och att vi köper det i korvkiosken:)

Han skriver oxå om att vi har massor av släkt och vänner på besök, och att de nog tycker att de hamnat i paradiset, "det har jag ju sett hur de dragit fram solsängarna för att inte missa något av solens strålar...." Ja vi svenskar gillar ju att sola. Men när min kära familj var här över jul/nyår, så drog de fram solsängarna på framsidan, på uppfarten!!! och det har jag fått höra många kommentarer om.....(crazy swedes, in the middle of the winter...? eller?) haha, lite kul!

2009-05-29 @ 13:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0