Trött och träningsvärk....

Vet inte vad det har varit med mig idag. Kanske fick kroppen värsta chocken av träningen igår. Jag brukar aldrig återvända till sängen efter att Ida och Olle har gått till skolan. Men imorse gjorde jag det och sov till 11,30!!! Herregud vad seg man blir av det, men skönt var det:) Ida följde med mig till Publix och handlade på em, och Fille tog ett löppass. Olle och Fredrik åkte till Brandon på tryout för JR Bulls. Det verkar vara svårt att komma med där, för det finns bara 5 nya platser, och de är 29 st som ska slåss om dom.....Vi får se hur det går. Kvällen fortsätter med hockey, då Lightning spelar mot Toronto. Imorgon är det dags för mitt andra gym pass kl 9,30, får se hur det går för jag har ont!

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

träningsvärk är ändå en sorts bra smärta...då vet man att man har gjort något bra:)

2009-03-18 @ 00:57:41
URL: http://crazydoll.blogg.se/
Postat av: syster malin

Glöm inte o stretcha!!! Jag säger som Martina; Heja heja!!

2009-03-18 @ 05:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0