Tisdag

Då har även Tobbe o Co åkt hem mot Sverige. Deras flyg avgick först vid 16-tiden så det var ingen stress här på morgonen. Så fort de åkt så passade jag på att ta en powerwalk. Nu kommer värmen tillbaka igen, så Henke du behöver inte oroa dig!
Annars har det verkligen inte hänt ett skvatt här idag. Här är klockan just nu 21,30 och Fille o Olle kollar Lightning som spelar mot Pittsburg. Dessvärre ligger de under med 1-3 och ca 5 min återstår av matchen. Själv ska jag ta min dator o lägga mig i sängen och se andra avsnittet av "Den rätte för Rosing"..........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att läsa om att ni verkar följa alla svenska TV-program i alla fall. :-) Men det är klart ni har så mycket svenska vänner som besöker er så det är bra att ni håller er uppdaterade.

2009-03-05 @ 20:24:51
Postat av: Carina

då har jag ändå inte skrivit om allt jag tittat på.....Och det är nog bara jag i familjen som tittar, jag som har tid.....:) Igår fastnade jag framför "Berg flyttar in" och det är ju inga nya avsnitt precis.......

2009-03-06 @ 02:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0