Söndag 1:a mars

Vaknade i morse till världens oväder. Regnet öste ner och värmen var som bortblåst. Här kan det verkligen skifta snabbt, har vi märkt. Fredrik och Ida stack iväg före kl 7 då Ida hade fotbollsmatch redan kl 8, förlust med 2-0. 
Förmiddagen tog vi det lugnt här hemma och så tittade vi på Australia, jättebra! Ida och Freddan stack iväg igen för dagens andra match som slutade oavgjort 1-1. På eftermiddagen åkte vi till Plant City och besökte Strawberry Festival. Där träffade vi Bob (som jobbar med Freddan) och Sherilyn och deras dotter Stephanie. Vi fick se Taylor Swift uppträda! Det blev en rolig men kall dag......
Imorgon åker Freddan till Atlanta, kommer hem torsdag igen.

Kommentarer
Postat av: syster malin

God Morgon. Vad gör man på en jordgubbsfestival? Äter? Taylor Swift-ska man veta vem det är? Berätta! Vi har inte gjort så mycket i helgen, Martin var i Linköping med Johnny igår, Ivar var hos farmor o farfar, Hilma var på kalas o jag har rensat kläder, tvättat o plockat-jag har nog haft roligast..:) Kraam.

2009-03-02 @ 05:46:38
Postat av: Anonym

2009-03-02 @ 12:04:19
Postat av: Martina

Hello my dear friend!

Nu sitter jag här med Lukas dator o börjar få lite kläm på den. Vad synd att det var så kallt på jordgubbsfestivalen, men alla verkade vara glada och det är ju huvudsaken. Nu har jag o Wille ritat lite o jag ska fixa lite lunch annars så har vi bara slappat o kollat på tv. Vädret är skit. Grått o tråkigt! hoppas att ni har det varmare idag så att du kan lägga dig i din solsäng o njuta. Kram o ha en bra dag. Hoppas att vi kan höras senare.

2009-03-02 @ 12:11:38
Postat av: Carina

Ja bl a så äter man på Jordgubbsfestivalen. Det är som Skänninge Marken, det med!!:) Taylor Swift spelas jättemycket här, hon är ung, född-89 och sjunger country musik. OM jag hade varit lite teknisk hade jag kunnat lägga upp en länk från youtube, men tyvärr. Gå in o sök på henne och lyssna på tex Our song, nån som känner igen den?

2009-03-03 @ 03:58:38
Postat av: syster malin

Nä, den har jag inte hört förut.

2009-03-03 @ 05:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0