Shopping

Idag åkte jag o Christina iväg på en shoppingtur. Jag har länge spanat in en kaffemaskin, och för ett tag sen så hände det nåt med vår nuvarande kaffebryggare. Den stänger helt plötsligt av sig, innan den bryggt klart, så man får trycka på den gång på gång. Och så kan man ju inte ha det! Hittade efter mycket om och men den jag ville ha. På första stället vi var, så var den slut. Sen åkte vi till BedBath&Beyond i Brandon. En fanns kvar, men när vi står i kassan och ska betala så visar det sig att den blivit återlämnad, och det syntes att den var använd! Så då fick vi åka vidare till BedBath&Beyond som ligger här i New Tampa. Då hade de sålt den sista på förmiddagen, så kvar fanns visningsexet, och den fick det bli! Tillslut så......
Köpte även en sovsäck som Ida ska ha imorgon då hon ska hem till Grace på Sleepover Party. De ska gå och se "Jonas Brothers 3D consert" på bio först. Vi får titta på film här hemma, för jag köpte "Changeling" och "Body of Lies". Nu är klockan 23,00 och Freddan kommer precis genom dörren, ska bjuda honom på en kopp kaffe!

Kommentarer
Postat av: Toja

Oj - det verkar vara en populär maskin det där. Men den ser jättefin ut. Hoppas kaffet blir gott oxå :). Ha en underbar fredag!

KRAM

2009-03-06 @ 08:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0