Så här har min dag varit....

Vissa dagar gör jag inget annat än att skjutsa barnen hit och dit. Som idag. Gick ett varv runt sjön med Ankita imorse. Efter det följde jag med Christina som ville ha sällskap när hon skulle fixa presenter till ett kalas som killarna ska på i helgen. Hann med att luncha på Applebee´s innan barnen kom hem från skolan. Sen började mitt skift som taxichaffis. Hämtade Filip tidigare på skolan och plockade upp Mikey på vägen. Sedan skjutsade jag de till Brandon där de tränat hockey. Hem för att hämta Olle, lämna honom vid Filips skola, där han tränat fotboll ikväll. Han är uttagen i ett "Allstar Team" som är i hopsatt för att spela en fotbollscup i slutet av mars. Hem en stund, och sedan tillbaka igen för att hämta hem Olle. Hem och släppa av Olle och åka vidare till Brandon för att hämta Fille och Mikey. Och inte nog med det, nu måste jag tillbaka till Mikey igen (kl är 22) för att hämta hem Fille som har hållt Mikey sällskap då han är ensam hemma i kväll! Ja, och så var den här dagen slut! Och imorgon är det fredag, igen! Nån mer som tycker att veckorna bara springer iväg....?

Kommentarer
Postat av: Loppan

OM dagarna/veckora flyger iväg!? Ja det är bara förmnamnet. Jag skulle behöva ett halv dygn till för att hinna detjag vill ;) Men det är så här ett "hölass" ska dras så vi får nog köpa läget.Det kunde ju varit värre =)



Kramar

2009-03-13 @ 07:56:07
Postat av: Toja

Nej - håller inte alls med. Jag tycker veckorna sniglar sig fram och jag hinner med allt jag tänkt och lite till. Hemmet är i tipp topp - alltid städat och fint och på mina arbetsställen lyser skrivborden alltid tomma och rena när jag lämnar arbetsdagen. Jag bakar och donar med mina barn och har alltid en stund över för en stunds fika med dom och kan i lugn och ro sätta av tid till att hjälpa till med läxor. Jag går långa promenader och försöker att träna så ofta jag kan. Jag hinner även prioritera den sociala sidan och hålla en tät kontakt med mina vänner och familj. Jag läser böcker, följer alla serier på TV-n och hänger med på alla bloggar på nätet. Och ändå känns det som att jag får tid över till ingenting.

Hi hi - eller hur!!!!!! Nu är min tunga alldeles svart och näsan räcker ända till Kina.

Kram på er alla!

2009-03-13 @ 12:41:42
Postat av: Sophia

Det är ju inte lustigt att man närmare sig 40 när veckorna bara springer iväg. Hinner bara säga måndag så är det fredag igen, hugaliga. Och snart är Mello över och sedan är det Marken och så är det redan jul igen och så är det 2010! Se så fort det går ... :-)

2009-03-13 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0