Regn och åskoväder

Vaknade kl 04,00 imorse av världens åsk oväder! Ni anar inte hur det låter när det åskar och blixtrar här som värst, vi var flera som höll på att göra i byxorna kan jag säga.......Framåt 14-tiden så sken solen igen och det var som vanligt. Olle fick spela fotbollsmatch i ösregn på morgonen, och de förlorade med 2-1, Olle gjorde målet. 
Trodde att vi skulle få ringa 911 idag för första gången. Fredriks rygg "låste" sig och han kunde inte röra sig. Skrek rakt ut där han låg på golvet. Han kom tillslut upp i soffan, och kunde även resa sig efter mycket om och men. Imorgon får han besöka kiropraktorn. Alla kom iväg på hockey utom jag, Ida, Alma och Maja. Vi åkte till Svenska Skolan där Ida har övat på sånger inför IKEA invigningen. Efter det åkte vi och handlade lite och sen hämtade vi middag på MC Donalds.  Till lunch idag gjorde Klara korvstroganoff! Falukorv har vi oxå saknat så det var jättegott. Filip hade Mikey o Sean här, och jag tror att de gillade det. 
Fick ett tråkigt besked idag, min mormor Elin somnade in igår, hon blev 88 år gammal. Nu blir det aldrig mer sig likt att komma till Rörön igen...Sov gott fina mormor.

Kommentarer
Postat av: veronicahessemar

Nej nu blir det inte sig likt längre i rörön när inte vår fina mormor finns mer. Men det var ju bra för henne att hon slapp ligga på ålderdomshem för det ville hon ju ej. Kram

2009-03-30 @ 03:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0