Onsdag

Idag har jag tränat med Gia. Efter det hade jag tid hos frissan och det är alltid lika spännande......Bella Mia Hair Design hette stället och det ligger bredvid nagelsalongen jag går till. Sa att jag inte ville klippa så mycket, men hon klippte massor! Gjorde slingor, men nu är det inte lika blont längre. Känns ovanligt, vet inte vad jag tycker än......och dyrt som attan var det! Har aldrig betalat så här mycket innan, 200 dollar! Går nog inte tillbaka dit nästa gång.
Ikväll hade Olle sin första hockey träning med sitt nya lag; Squirt Select Team. Ida har varit hos Grace och Filip hos Mikey. Filip kom hem med sitt betyg idag och det var  A i alla ämnen, WOW! Ja Sophia, jag undrar oxå ,vem brås dessa duktiga barn på?!
I morgon får vi besök igen, då kommer äntligen kusinerna Alma och Maja. Ska bli så kul att träffa hela familjen! Och så Freddan såklart.....

Kommentarer
Postat av: syster malin

Var är bilden på hur håret blev?? Nyfiken:)

Bra jobbat Fille! Filips skola har fattat grejen med läxor tydligen; att inte ha några:)

Igår var Toja,Britt-Marie o jag (o en fullsatt biosalong i Mjölby) o såg Män som hatar Kvinnor.

Den var jättebra o bilderna var nästan exakt med hur jag tänkte när jag läste boken. Kraam!

2009-03-26 @ 05:27:31
Postat av: veronica hessemar

Kul att det går så bra för barnen i skolan, dom är verkligen duktiga. Håller med kusin Malin att dom har fattat grejen med att inte ha några läxor. Här i sverige är det för mycket läxor.

Nyfiken på att se hur frisyren blev Carina. Kram!

2009-03-26 @ 10:25:48
Postat av: Toja

Ja - vi är alla jättespända på att se din nya fina frisyr Carina. Och kanske även dina nya fina muskler som kryper sig fram av all träning. Vi måste ju få lite före- och efterkänsla :). Ta med dig kameran till träningshallen - visa lite svett och tårar, ha ha.

Kul med Sverigebesök -ska bli kul att se de snart här på bloggen.

KRAM

2009-03-26 @ 11:32:03
Postat av: Jennie

Håller med övriga, var är bilden på din nya frisyr??? Kul med lite förändring.

Jättekul att barnen är så duktiga, man blir imponerad.

Ha en bra solig ( ??) dag idag.

Kram

2009-03-26 @ 11:34:57
Postat av: Ulrika

Jättekul att det går så bra för barnen!

De är så duktiga!!!



2009-03-26 @ 22:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0