Onsdag 11:e mars

Idag efter min promenad med Ankita så tog jag en tur till Wiregrass. Köpte en klänning, en topp, 2 bikinisar och ett par sandaler allt på Forever 21. Det var riktigt skönt att gå inne i de svala butikerna då det varit supervarmt idag. 
När barnen kom hem från skolan så stack Olle till Nicholas direkt. Han var där även igår och de fiskade från deras brygga, och det nappade riktigt bra. 
Christina, Nicholas och Adrian skulle åka till Dairy Queen, som är ett glasshak, så Fille, Ida, Olle och jag följde med. Premiär för oss och det var riktigt gott! (Jag smakade bara lite, skulle ju försöka var nyttig nu.....!) 
Filip och Ida har prov hela den här veckan, FCAT tests. Det är som våra nationella prov hemma, antar jag. Och det fortsätter även nästa vecka. 
Nu är middagen avklarad och Lighting är på tv:n, de möter Ottawa och ställningen är just nu 2-2, andra perioden....



Kommentarer
Postat av: syster malin

Jaa, o här går vi in i butikerna för o slippa kylan..

Jag handlade lite på rean på Vero Moda igår, byxor, t-shirt o kofta för 350:- Me like rea! Idag ska jag till frissan o det är väldigt välbehövligt:) Kraam!

2009-03-12 @ 05:48:09
Postat av: Toja

Det är bra Malin - keep it up. Det är viktigt att du är fin imorgon när du kommer :).

Låter härligt med värmen tycker jag - längtar efter den.

Forever 21 var ju butiken som hade mycket snyggt och till bra pris - men som jag inte hann med ordentligt eftersom Wiregrass var precis nyöppnat när vi var där och fullt med folk och små tjejer som inte ville stå i kö i någon klädbutik. Kul att du hittade en klänning. Hoppas vi får se den på här på bloggen snart :).

KRAM

2009-03-12 @ 09:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0