Melodifestival Final!!!!

Jaha, då är det dags då! Vem kommer att vinna? Jag har lyssnat alldeles för lite på låtarna, så jag vet inte riktigt..... På ett sätt så borde vi skicka Ugglas eller Malena, det kanske är nåt sånt som funkar i Europa? Men de är absolut inte mina favoriter. Jag vill att det ska svänga!:) Var tvungen att gå in o lyssna lite nu och fasen vilka bra låtar! Det här är svårt! Måns är bra, Alcazar, EMD, Agnes , och Sofia gillar jag ju oxå. Men varför ska vi sjunga på grekiska...? hmm..... Vem/vilka vann, vad tyckte ni?????

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Vinner inte HEAT kan de lagga ner den har tavlingen. Alla andra framstar som sma blojpoppare jamfort med dem.

2009-03-14 @ 16:51:16
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Här håller vi på Ugglan o Erman.

2009-03-14 @ 17:47:17
Postat av: Bo Nilsson

Ugglan vinner.

Såg tidigare att en i familjen Åkermark kan fiska så låt fiskaren i familjen ta GÄDDAN i Rörösjön.

Fredrik är nog lika bra fiskare som tippare.

Snälla Snälla Hälsningar till alla från oss i V.ås

2009-03-14 @ 19:46:59
Postat av: Toja

Den som gör bäst framträdande o når bäst ut i rutan vinner nog i kväll - för huga vad jämnt. Jag kan inte bestämma mig. Sara håller på Måns, Mange på HEAT o jag på Sarah o Alcazar - tror jag eller.... SPÄNNANDE!

2009-03-14 @ 20:09:29
Postat av: Amatören i mello fr. Mby

Jippi!! Rätt låt vann!

2009-03-14 @ 22:21:04
Postat av: Marie

Ja, vad ska man säga? Hade hellre sett Ugglas som vinnare, men Malena?! Herregud vilket skämt!!! Låten är ju kass... Jag hade nog Sarah o Måns som favoriter. Men det brukar ju inte bli som jag tycker så varför denna gång? Hoppas nu ändå att det går bra för Sverige!!

/Kramar till er alla

2009-03-14 @ 22:27:44
Postat av: syster malin

Jaha......Malena.......

För varje låt så tyckte jag; Jo men den här ska vinna! Alla utan Malena.....Bu!

Ivar röstade på HEAT o Måns, jag på Sarah o Hilma på Agnes, det gick ju bra:)

Good Night Schlagerlovers;)

2009-03-14 @ 22:29:39
Postat av: Toja

Ja - jag håller med Marie och Malin rakt av. Jag lyckades pricka in de fem som låg i topp efter juryns val - men sedan. Vad hände???? Sällan har man haft så många låtar som man kan tänka sig kan vinna - jag hade tre som jag inte ville ha som vinnare - och Malena var en av de. Ska dock bli spännande och se hur det här funkar i Eurovision - för något liknande har vi ju aldrig skickat.

Men jag bugar och bockar till Charina o Kjell - hoppas ni inte röstade upp alla sparade slantar nu bara ;)

KRAM

2009-03-14 @ 22:43:46
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Ja, vad ska man säga? Om man bortser från Ugglan och Malena så kan man nog säga att de andra låtarna har man hört förr! Här är det förnyelse på gång! Om det går hem i Moskva...... det är en annan historia!

Alma Och Charina var nöjda efter gårdagskvällen. Kjell var nog fundersam.

2009-03-15 @ 08:24:56
Postat av: Martina

Godmorgon på er!

Jag hejade på Ugglan o Anders på Malena så här i Helsingborg är vi nöjda. Kan va kul/bra o skicka något annat. Lukas hejade på EMD o Wille på HEAT som också var bra. Men efter att ha sågat Uggla rakt av första gången, ändrade jag mig efter att ha lyssnat andra gången och igår höll jag på henne som sagt o på andra plats kom hon. TJOHO! Nu ska vi göra lite frukost, Wille ha badat o sitter med morgonrock o skriker jag vill ha ägg. Vet inte vem han är lik hahahaha vill ha o vill ha kan det va ja.

Ha en skön Söndag alla. Puss o Kram

2009-03-15 @ 09:20:13
Postat av: Klara

Då vi i går var på partaj i Mjölby såg vi stundsvis på finalen. Spännande var det det! Att Malena skule vinna, njäää, njäää.... Dock har jag tippat rätt på vinnarna de senaste åren och de har inte gått långt i stora finalen. Nu är det en låt som sticker ut men vad sjutton man har ju hört den förut!( oj rim)Jag hoppades nog på "alla" låten och alcazar. Heat också bra o Sarah, ja de flesta var bra det var ingen given vinnare vilket gjorde det så spännande!Nu äter vi frukost i vår ensamhet och ska om en stund bege oss till Boxholm för söndagsmiddag. Vi som inte har skype kommer att låna deras och hoppas på att ni är hemma.Kanske väcker er?

2009-03-15 @ 11:05:35
Postat av: Tommy

Carina kommer du ihåg vad jag sa....

Håller med Charina o Kjell, alla andra låtar har man hört förut. RÄTT låt vann! Roligt att även Anders har fått ett musiköra......







2009-03-15 @ 12:40:27
Postat av: Nina

Kan ha fel men det känns som...om man har sett Göta Kanal 2 (när den Italienska båten kommer till hamnen) så har man hört Malenas låt förut... måste kolla upp det!

Kram till er alla!!

2009-03-15 @ 15:04:36
Postat av: Sophia

Åh herregud!

2009-03-15 @ 15:57:08
Postat av: Fredrik

Nasta ar ska Zac Brown Band vara med - da blir det drag i tavlingen. Kukkeliku!!

2009-03-16 @ 19:08:12
Postat av: veronica hessemar

Jag höll på Malena vilken kanon låt, fast helst utav allt ville jag ha med piloterna heat var ocksaå bra. Paulina blev kär i Alcazars låt Rebecka hejade på Agnes.

2009-03-17 @ 01:01:04
Postat av: Tommy

Efter att ha varit hos Er Fredrik i drygt 2 veckor, och åkt med i din bil, så tror jag att det mer är country festivalen som gäller för dig.Dolly Parton mm. Snacka om drag!!!!!

2009-03-17 @ 09:27:40
Postat av: Ingvar Nilsson

Nu börjar det likna någott, Hon sjunger ju. Malena är ju ett lyft melodifestivalen. Nu väntar vi på nästa skräll!

2009-03-19 @ 10:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0