Måndag den andra mars

Tänk att det är mars månad nu, oj oj vad tiden går fort! Idag har det varit kallt, men soligt. Och med kallt menar jag max 15 grader,  tror jag. Jag har varit hemma hela dagen, åkte snabbt och handlade på Publix bara. Fredrik är i Atlanta och där snöar det. Nu har vi precis kollat på Beck- Det Tysta Skriket, och den hade jag faktiskt inte sett. Beck är bra som vanligt. Imorgon åker Tobbe & Co hem. Men snart får vi besök igen! Den 26:e mars kommer Henke,( Freddans bror) Klara, Alma och Maja, ska bli superkul!! 

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej där!

Ja nu börjar det sakta närma sig.

Barnen har stora funderingar över det stundande.

Maja sa på förskolan att hon ska ha sin ny inköpta klänning med till usa, och att hon ska hälsa på hos fredde och carina i slottet( så ni är numera ägare av disneyland) vidare påstår hon övertygat att man inte får kissa på planet och inte skrika där.

(kan det vara farfar som pratat?) Kul ska det bli, och är det 15 grader "kallt" så är det ju bara underbart ändå!!!!!!!Vi längtar! I dag har jag ledig dag, så när Alma slutar skolan bär det i väg till frissan för klipp av deras vildvuxna hår.

Sen har de önskat en lång fika med glass på stan.

Hade bra!!Klara

2009-03-03 @ 09:19:11
Postat av: Henke

15 grader!!!??? Vad i helvete.Det ska ju vara varmt.Är det lika kallt när vi åker får jag kapa planhelvetet och flyga til ghana eller nått annat skitland.skärpning!!!! Oj nu börjar Simpson, Tjohoo

2009-03-03 @ 18:22:27
Postat av: Fredrik

Ta med dig jacka (for det ar kallt) o snickarbalte (for vi har lite att fixa) sa haller du varmen pa mer an ett satt. Valkommen till Tampa.

2009-03-04 @ 04:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0