Måndag 9/3

Imorse var det kolsvart ute när vi skulle gå upp 06,30. Allt blir så mycket jobbigare då.....den där timman gör stor skillnad. Men å andra sidan så är det ljusare längre på kvällarna nu. Förmiddagen försvann utan att jag gjorde ett skvatt. Så ringde Ankita och ville gå ut o gå, det var ju bra. Hon hade med sig sin lilla dotter oxå som fick åka vagn runt. Christina mötte upp oss på cykel. Efter promenaden åkte Ankita hem och jag tog fram Filles cykel och så cyklade Christina och jag bort till närmsta lunchhak; Biaggios. Som hade stängt på måndagar! Då hittade vi en liten mysig tebod som ingen av oss hade sett innnan. Där käkade vi soppa/sallad och macka till lunch, gott! 
När alla barnen kommit hem från skolan så åkte vi till Wiregrass. Olle köpte nya gympadojor, och även Fille. Ida köpte 2 linnen på Hollister, jag ingenting! Vill åka dit själv nån dag, så jag kan strosa omkring i lugn o ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0