Måndag 16:e mars

Idag hände det inte nåt förrän sen eftermiddag. Jag åkte och hämtade Olle som följt med Trent hem efter skolan. Trent spelade i Olles fotbollslag och han går i 3:an på samma skola. Hans pappa Bob var deras coach. Allafall, nu tränar Olle med det här Allstar Teamet som jag berättade om, och de hade träning ikväll 18-19,30. Fredrik mötte upp Olle vid träningen och jag hade stämt träff med Gia på gymmet! Hör o häpna! Jag kan inte minnas när jag senast tränade på ett gym. Nån enstaka gång när vi bodde i Mjölby och ev nån gång i Göteborg. Och det är ju ett tag sen.....Gia är numera min Personliga Tränare. Ska försöka att gå 3 ggr i veckan, får väl se hur det blir med det:) De har ett riktigt fint gym i sin community, och massor med folk var där o tränade. Vi har ett här oxå, mycket mindre, men vi har aldrig provat det. Så nu känns det i mina armar! En timmas träning blev det, och när jag kom hem så blev det ett varv runt sjön med Freddan. I natt kommer man sova gott!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Bra gjort!! När du har kommit in i det är det svårt o inte träna...jag väntar på att jag ska hitta tillbaka dit..:) Igår blev det resterna av helg godiset o film som vi somnade till, så här var det släckt kl nio igår...:)Kram!

2009-03-17 @ 05:42:16
Postat av: Marie

Kul med träning! Hoppas du orkar hålla i, det brukar vara det största problemet.... Ja, här ska vi, Lotta o jag, börja träna inför tjej-milen igen. Vi börjar lite lätt på sön o tar 2,5 km nere i idrottsparken. Måste mjukstarta nu eftersom vi inte sprungit sen förra året i sept.... Oj oj oj, vad kämpigt det kommer att bli!

/Kram

2009-03-17 @ 12:24:43
Postat av: Toja

Vilka hurtiga systrar! Bra gener?

Jag tänker mycket på att jag borde träna i alla fall - det är ju bättre än inget. En vacker dag så är jag tillräckligt mentalt laddad för att ta steget - men inte just idag. Men snart, när våren är här på riktigt, när kvällarna är ljusare och varmare - då, då vet jag att jag kommer att komma igång. Absolut, ingen tvekan alls.....

2009-03-17 @ 13:41:35
Postat av: Carina

Ja som sagt, det gäller att hänga i.....vi får väl se......Härligt att ni springer tjejmilen igen, inte illa! Toja, du kanske borde hänga med där?

2009-03-17 @ 17:14:19
Postat av: Toja

Ja Carina - ditt sinne för humor är för härligt :)

2009-03-17 @ 17:31:15
Postat av: syster malin

Hahaha...jättekul..

2009-03-17 @ 19:25:06
Postat av: Martina

Hello!

Kanske jag o Toja ska peppa varandra? Hur svårt kan det vara att börja träna???? SKITSVÅRT om man frågar mig. Härligt Carina att du ha kommit igång HEJA HEJA jag tror på dig. Kram kram

2009-03-17 @ 19:52:57
Postat av: Lotta

Hallå..Måste nu rätta syster Marie..Vi ska inte springa 2,5 km nä nä vi ska springa hela 5 km något annat finns inte på kartan som de säger..Va roligt att du börjat träna och en personlig tränare inte dumt alls.Jag själv skulle just nu behöva alla resurser som finns nu när syster Marie och stollat till det igen med denna tjejmil men men..Roligt är det allt..Ha det bra Kramar Lotta

2009-03-18 @ 15:02:11
Postat av: Marie

2,5 km räcker.....

2009-03-19 @ 15:26:31
Postat av: Carina

Ha ha, det verkar råda delade meningar mellan Lotta o Marie.....kan vi få veta vad det blev sen, 2,5 eller 5km.....?

2009-03-20 @ 01:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0