Freddan


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :)

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :)

2009-03-08 @ 18:22:54
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Alma

Tjena gamle freddan!

Genom mamma ska jag nu berätta att på mina två gånger som jag nu har kvar på "simmet" kommer jag att kämpa på hårt, siktar på 1000m fjärilssim i Clearwater. Just nu är jag ganska tuff. I kväll har jag och feber sjuka syrran packat och flygit till USA flera ggr. Det gick lysande med solglasögon på huvudet och utprovning av ny inhandlade skor.

/Alma

2009-03-08 @ 21:14:53
Postat av: Fredrik

Vad du jobbar pa med din simning. Jattebra!! Nar du simmar i Clearwater far kissa hur mycket du vill i vattnet for badvakterna ser inte det. Det skulle vara kul att se din Pappa simma 100m fjarill ocksa. Det blir kul nar du kommer - hoppas att poolen blivit lite varmare da. (dar i far man inte kissa).

Vi ses. Kram Farbor Fredrik

2009-03-09 @ 00:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0