Fredag!

Cyklade bort till Christina imorse, efter att jag skjutsat Fille till skolan. Andra gången på kort tid som han missar bussen. Nästa gång får han gå! Vi tog en promenad runt sjön och sen satt vi en stund hemma hos henne innan jag cyklade hem igen. Hann med att göra både manikyr och pedikyr innan barnen kom hem vid 14,30. Vet att jag tjatar om vädret, men det är så himla underbart nu, igen! Värmen är tillbaka och idag har det varit 27-28 grader, helt perfekt. Olle blev hämtad ganska direkt efter han kommit hem från skolan, av två klasskompisar, Michael och Matthew. De har varit på Chuck E Cheese. Man äter och leker där, spelar spel o så vad jag förstod. Kul hade de allafall! Jag skjutsade Ida till Grace för sleepover party, och Freddan skjutsade Fille till Brandon, där han och Mikey och några fler har kört skridskor. Nu sitter vi (utom Ida) bänkade framför tv;n och kollar Lightning. Fille ska strax sticka hem till Mikey. Imorgon funderar vi på att åka till Clearwater Beach.

Kommentarer
Postat av: Nina

Ha en underbar dag på stranden om ni kommer iväg!!!

Jag är inte bitter...haha // Kram

2009-03-07 @ 09:07:42
Postat av: Toja

Ja gör det - åk till beachen. Här har det snöat lite under natten - igen, och det är grått och trist ute. Om jag bara hade möjligheten att välja sol o bad på schemat idag så skulle jag helt klart göra det. Men istället blir det nog en sväng till IKEA för min del.

Ha en underbar dag!

2009-03-07 @ 09:17:40
Postat av: Martina

Hej på er!

I dag fick vi ett härligt samtal ifrån Olle via skypen, eller rättare sagt Lukas. Kl var 12.00 så Olle var nog pigg kl. o6.00 hos er. Nu har Lukas varit på fotbollsträning. Anders håller på med väggen o jag funderar på att ta mig en promenad. Det låter helt underbart att åka till stranden. GÖR DET. Toja IKEA är väl inte heller helt fel... Bara om man jämför med en strand förstås. Ha en underbar helg alla o massor av kramar.

2009-03-07 @ 14:53:36
Postat av: Toja

Martina - visst är IKEA riktigt kul och trevligt ibland. Men tyvärr icke idag. Massor med folk - konstigt en lördag, hi hi - men uppepå det även ombyggnation och det innebar total kaos och svårt att se vad som egentligen fanns. Jag hade dock varit duktig och kollat in en del på webben innan så jag var så nöjd över att veta ganska exakt vad jag skulle ha. Fanns det??? Nej!!! Vet inte om det bara är jag som har sådan otur med IKEA men vi brukar sällan ligga i fas med varandra. Så min omvandling av vardagsrummet får vänta. Nu håller dock Mange på att bygga ihop en lådhurts till skrivbordet - får se om svordomarna kommer snart :)). Själv sitter jag med ett glas mousserande och lyssnar på melloskivan - det gäller ju att lyssna in och ladda för kvällens andra chans....

Kram

2009-03-07 @ 18:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0