Fredag!

Kändes skönt att avverka ytterligare ett pass på gymmet i morse. Tre pass på en vecka, känns som rekord för mig;) Tog dessutom en runda runt sjön med Freddan på eftermiddagen/kvällen. Allafall, hämtade upp Christina för en lunchdate. Vi åkte till en sushi restaurang, supergott! Sedan försökte hon hjälpa mig att köpa lite blommor till vår uteplats. Imorgon kommer nämligen fam Nordberg och fam Rainer hit på grill, så då vill man ju ha lite fint:) Behöver dock betydligt mer!!! Men alltid en början. Alla växter vi hade, dog när det var frost och minusgrader..... Kvällen har varit lugn och skön. Ida har vi inte sett sedan imorse. Hon är hos sin klasskompis på kalas ikväll, ska hämta henne imorgon. Filip, Mikey och Sean åt middag med oss, kul att få lite tid med dom! Nu sitter jag o Freddan ute på altanen, klockan är 22,30. Olle tittar på Wildkids. Han började att se första avsnittet ikväll och har kommit till avsnitt 8. Snart är det dags att sova...... Ha en underbar helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Godmorron, idag spritter det i kroppen av vårkänslor, solen skiner o jag hoppas det håller i sig hela dan så vi kan va ute. Jag tänkte oxå köpa lite blommor idag, påskliljor o lite påskris. Fönstren skulle verkligen behöva putsas, jag ska smöra för Martin, frukost på sängen kanske:) Det låter väldigt härligt att sitta ute när klockan är halv elva, det längtar jag till! Å, gud va duktig du är som gymmar;) Kram!

2009-03-21 @ 08:02:02
Postat av: Jenny J

-Malin, är det inte din svärfar som brukar vara en hejjare på det där med fönster .. ;) blanda inte in stackars Martin.

Visst har vi en härlig morgon i Mjölby!

2009-03-21 @ 09:18:19
Postat av: Toja

Jenny - nu blandar du ihop det. Det är jag som har en underbar far som brukar förbarma sig över mina fönster - och min bil. Martin är uppfostrad att klara sig själv - han är ju en riktig karlakarl! :)))

Vi befinner oss nu i Jönköping för en liten weekend. Har precis checkat in på Hotell Scandic och dricker nu ett glas mousserande. Sedan ska vi gå ut i det fina vårvädret och strosa runt på stan och ta en långlunch. Äntligen lite lyx o glamour i tilvaron.

Kram på er alla!

2009-03-21 @ 12:44:47
Postat av: Martina

Låter helt underbart att kunna sitta ute hal elva på kvällen, längtar o längtar.Och det låter helt underbart att ni har soligt i Mjölby kära vänner. I dag har vi mulet här efter att ha haft 2 helt underbara dagar så jag ska försöka ta tag inne i huset som är såååå stökigt. Malin jag har tvättat mina fönster o det gör jag inte om för det första alla dessa förbannade spröjs som gick isär o sedan var i 5-7 delar, plockepinn med andra ord. Och när man efter mycket möda fått tillbaka allt o kommer in o TROR att allt är sååååå fint så visar det sig att det är jätte "snygga" "ränder" lite här o var. Nästa gång ringer jag till fönsterputsare som får komma hit. Så Malin det låter toppen att inte du ska putsa

Carina du är super duktig som håller på och går på gym, jag kanske följer med. Hahahaha

Ha en fortsatt härlig helg Kram kram

2009-03-21 @ 12:48:13
Postat av: Sophia

Så härligt allt låter. Solen har tittat fram här förvånansvärt ofta på senare tid så det finns väl hopp även för oss uppe i norr. Ha det så gott mina glamourvänner och en stor blöt puss på er!

2009-03-21 @ 19:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0