Torsdag den tjugofemte juni

Började dagen med en promenad, Ulrika och jag. Sen blev det packning och tvätt och allmänt röj här hemma. Stämningen var väldigt låg, och jag kände själv hur tårarna brände under ögonlocken. Men det vill man ju helst inte visa:) Barnen har haft jättekul tillsammans de här veckorna, och även Ulrika och jag såklart! Vi åkte till flygplatsen i god tid, och det är alltid lika jobbigt med avsked, men vi ses ju snart igen som tur är!
Rödgråtna åkte vi sen till International Plaza, där Olle, Ida och jag käkade lunch och tröstshoppade lite. Det blev en sväng till Abercrombie bl.a
Sen åkte vi tillbaka till flygplatsen och mötte upp familjen Olson som landat lite före utsatt tid. Hem till oss och så blev det middag ute i den fuktiga sommarvärmen. Jättekul att få träffa Karin, Christer, Calle och Kajsa igen! Nu är klockan strax efter midnatt och alla har kommit i säng, imorgon är det fredag, hoppas ni får en trevlig helg därhemma!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Förstår att det va ett jobbigt avsked! Stackars..tur att det kom nytt besök som skingrar tankarna lite. Ja, idag har vi väl alla chockats av Michael Jacksons bortgång!!! Hans låtar har gått varma på radion idag.

Imorron blir det barnkalas för Hilma, pool o grillparty ska hon ha, så vi har städat lite o fixat med hennes presenter o nu slappar vi i soffan.

Förut idag var barnen o jag hos fam Öberg o badade, eller barnen badade, Nina o jag solade o drack cider:) Ha det så bra o hälsa alla, kraam!

2009-06-26 @ 21:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0